slagernerd...?!

Ok, jag trodde INTE att jag var en sån sladerbitch! Men vad annat kan man kalla sej själv när man kan stora dela av texten till "´Fyra Bugg o en CocaCola",,,eller Arja's "Högt över havet",,,ehh,,,,please,,,,whats wrong with me??!!,,,,,men texterna lixom bara forsade ur en på dansgolvet på festen. För att inte tala om Dover Calais och så GIVETVIS Diggelo Diggelej...-men DEN låten lyssnade jag ju iallafall på säker 1000ggr på LP hemma vid grammofonen med stora hörlurar på Kyrk när jag var 8år. Jag har ju värsta barndomsminnena till Melodifestivalen. Som att jag storgrät året därpå när  Pernilla Wahlgren -85 inte vann med Piccadilly Circus och jag svor på att jag aldrig skulle se det igen för det var såå orättvist o juryn hade SÅÅÅ FEL!!!

Kanske därför valde jag denna outfit inför slagerfesten som svenska skolan hade ordnat. Min kompis Gill rå-tupperade mitt hår (..guu vet hur jag ska få ur det idag...?,)o la dit lite...ehhh...smink. Fick även låna skinnjacka o armband av henne. Tillverkade mina egna "kors" av folie,,,haha OMG......

Men det var en skitrolig fest, och inte varge dag man får dansa loss till baaaara schlagerlåtar!! hoho





Kommentarer
Postat av: M-far

Cool, häftig,

2011-05-15 @ 18:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0