back at work

Japp,,så var man tillbaka på bygget då!! ...well....Ikea....
Käns som man aldrig varit borta. Fast nu käns det ju så mkt lättare att göra saker. Trots allt var jag ju gravid 9 av 12 månader jag jobbade där. Bara att bädda sängarna som jag kommer ihåg som en pina när jag hade stor mage,,,är ju faktiskt inte så jobbigt! ;)
Det käns kul att komma iväg o inte tänka på barn o hushåll OCH så tjänar man samtidigt pengar på nåt som är mindre jobbigt!! Underbart!! Särskilt tiden 17-21!! Va? Ni vet ju själva hur dom timmarna är hemma med barn just då,,,eller?! Matlagning, matning, badning, tandborstning,av/påklädning o läggning av trötta barn...yey!!hehe Inte då Summer är på sitt direkt bästa uppförande!
Tills vidare jobbar jag bara ca15h/v, kväll o helg, och sen i January tänkte jag gå upp i tid o ha Maja hos en dagmamma på gatan där vi bor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0