...ut i vår hage...

...där växa små barn...!!! Koooom hjärtans fröjd!!


Får man ha dom i en sån här? Har alltid tyckt att det är ju förskrääääääckligt,,,ujuj,,,med hage till barn. Va?! Som djur i bur?! VEM har en sån? Va?! Hade man inte det till barnen på typ 60-talet i Sverige eller??
Och till Summer tänkte vi aldrig tanken.
Iallafall har jag aldrig sett nån som har det i Sverige,,,,,,meeeeen,,,,annat är det här i Australien.
Här har ALLA min australiensiska mammor en. ...ehhh..sant! Finns i varge babyaffär.
Så var jag hemma hos en kompis förra veckan o vi skulle sitta ut i trädgården. Då tog hon fram sin gamla till Maja, för att dom även hade en stor hund som bara ville nafsa på lillan. Så i med henne o massa leksaker på en filt på gräset.
Supernöjd satt Maja där o lekte!! VA?! .....oj,,,va bra tänkte jag....
Så frågade hon om jag ville ha den! ...ehhh...sure...ehhh...va..ok....tack...
Sen har jag satt upp den på verandan när jag varit ute o hängt tvätt eller vattnat gräset. Och Summer vill ju förståss sitta i o leka hon med.
Och jädrar va bra den är ju!!!! Så slipper jag oroa mej just då när jag inte ser henne att hon annars---givetvis--kryper iväg som ett skott o börjar käka gräs o blommor.
;)


Kommentarer
Postat av: Daddy

Kanon! När jag ser på deras ansikte mår de som princessor FULLTRÄFF!

2011-10-07 @ 10:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0