fy o urk..

...har just lämnat upp Summer till dagis.... Och hon ville absolut inte va kvar o klamrade sej fast vid mej....
Hon storgrät o jag lika så....och hon sa hela tiden -but I like you mummie, but I like you,,,and Ill miss you when I have to sleep
FY fasen säger jag.
 Jag trodde inte jag skulle uppleva det med henne.. Trodde hon skulle bara ääälska att gå dit.
Började redan igår kväll med gråt att hon inte ville gå o senlika dant i morse. Men jag vet ju vad det är. Hon hatar att dom måste sova... Eller ligga ner o vila o va tysta.... Dom kan ha en bok o klistermärken o dockor, men måste endå vara tysta. I TVÅ timmar...tror jag.. Och jag tycker det är mycket oxå, men så är det överallt. Hur sjutton är det i Sverige med det?? Sen har ju Summer tydligen alltid somnat 1h typ efter ett tag..

Men fyyyyyy va jag hatar det.

Sen har jag ju slutat o amma nu oxå, så mussarna värker o jag måste pressa ut för att få bort det onda och det gör ASONT och sen ä vi helt j-a förkylda hela högen o hostar o snorar o.......
......nu har jag fått klaga av mej....................................................:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0