Kindy!

Kindergarten=Dagis

Så nu har alltså min lilla Summer äntligen börjat på dagis två dar i veckan. Idag är 4e gången hon går.
Och jag förstår inte riktigt dom mammorna som frågar -Åhhh,,,,men var det inte jobbigt att lämna henne,,,TÄNK va stor hon är redan...
-...ehhh....Va?.. Har jag missat nåt? Skämtar du gosse, detta är det bästa som hent sen plattången! tänker jag,,,,fast för att inte framstå som jordens sämsta mamma svarar jag: -oh jooo vist,,,såååå ledsamt,,,,,min ljuva lilla Summer....
Även om jag sett mindre av dom ljuva sidorna av Summer sen hon blev 3 1/2år........

Det var antingen dagis för henne eller nåt hem för mej....., jag höll på att slita av mej mitt hår av allt tjat, gnäll, bråk,tjat, gnäll o bråk o vägran att lyssna. Och ses man 24/7 så är det väl inte underligt att man går varandra på nerverna. Chay säger att det är för att vi är så lika. Han tycker Summer är en mini-Karro...?!?

Aaaaanywayyyy,,,,
Nu har jag två dar i veckan att få mysa lite med Majaskruttungen. Vi dansade till V Maggio som syrran skickat och utan förvarning började jag storlipa när track2 o 3 kom..... Dom låtarna jag alltid hörde i Sverige. Superskumt!!

Kommentarer
Postat av: sis

Heja dagis och Maggio =)

Love you!

2011-09-16 @ 11:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0