lite sjuk

Lillskruttan är genomförkyld o har conjunctivitus. Stackars lilla Maja ser ut som en boxare just nu med ögonen helt uppsvullna. Fast trots det, lite feber o heltäppt näsa ler hon med torkat snor i ansiktet. Hon är en liten champion och jag är så kär i henne. Jag vill bara krama o gosa med henne för hon är såå underbar! Min älskade stora Summer är på egen holiday för första gången!!!! Hon är på semester hos farmor o farfar i Stanthorpe. Så får vi se hur många nätter det blir. Det behövde vi båda. Jag saknar henne massor redan,,,,,men samtidigt njuter jag lite,,,,av att sitta just nu ute på altanen på morgonkvisten med en kopp kaffe i +23 o solmorgondis. Småpapegojfåglarna skränar o jag får känslan av att va utomlands.... Jag ska passa på att få lite saker gjort här hemma nu när vi fått upp tre nya skåp i köket o läsa ut Kepler mellan varven. ...och så ska jag dansa o mysa lite extra med min lilla Majatussan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0