mobilfacebookmailmobilfacebookmailmobilfacebookmail

Hej o jaha nu var det ju ett tag sen sist... Jag blir lixom så trött på allt media ibland.
 
Stressen över att kommunicera på facebook, mail o mobilen HELA tiden!
Vem har man inte svarat på fb, och vem har man inte skrivit till på länge på mailen och,,,shit,,,har jag eller har jag inte messat tillbaka!? Ibland får jag ett meddelande av nån som jag ska svara på senare o så kommer jag inte ihåg VART det var!! VA!? Så jag får LETA och blir helt vansinnig för att jag inte hittar det snabt där jag tror det ska va... Och gud bevara om nån faktiskt skickar nåt viktigt på posten....HUR ska jag kunna svara på det!!!
 Inget...klick...replay...på det inte!;/ Nehej, då MÅSTE man RINGA och RSVPa..... ujuj,,va jobbigt....

Men anledningen till att jag kände för att få skriva av mej nu igen kommer i nästa inlägg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0